Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Desencís a Menorca per la oferta de viatges de l'Imserso

A la nostra Illa només s'ofereixen vuit destinacions per 17 des d' Eivissa i 142 des de Mallorca

L'oferta de viatges per a pensionistes des de Menorca és mínima i molt inferior a la de la resta d'illes. / Arxiu.

L'oferta de viatges per a pensionistes des de Menorca és mínima i molt inferior a la de la resta d'illes.

Mahón

Les agències de viatge denuncien que, un any més, Menorca pateix una oferta de turisme de l'Imserso molt inferior a la resta de l'arxipèlag.

L'oferta de viatges de l'Imserso per a pensionistes des de Menorca es redueixen a tres sortides culturals a Collado Villaba, Segòvia i Salou i cinc destins de costes: Benidorm, Gandia, Lloret, S’Arenal i Alcúdia. Sumen un total de vuit. Però l'Imserso ofereix des d'Eivissa un total de 17 destins i des de Mallorca sumen 142 entre viatges culturals i estades.

Per al gerent de Viatges Magon, Gabriel Pons, és un fracàs. A més, l'oferta pels turistes menorquins és repetitiva i això fa que l'interès per aprofitar aquesta oportunitat sigui molt escàs a Menorca ja que la majoria ja ha fet alguna d'aquestes visites.

Pons apunta a més que el total de viatges que s'ofereixen des de Menorca només suma 10 sortides de les que tres són a Lloret.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir