Ocio y cultura

La Vía da Prata se llena de Limianos

Dos expediciones, del CEIP Carlos Casares y la Asociación de Excursionistas da Limia, llegaban a Compostela tras recorrer por etapas la ruta Xacobea

Jose Carlos González y Elvira Lama relatan su experiencia en el Camino de Santiago

08:03

Compartir

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1655464212353/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Xinzo de Limia

Son varias las agrupaciones que están aprovechando el segundo año Xacobeo para realizar desde A Limia la Vía da Prata hasta Santiago de Compostela. Recientemente, la Asociación de Excursionistas de A Limia alcanzaba la Praza do Obradoiro en la octava etapa de su ruta; una etapa en la que estuvieron acompañados por la alcaldesa de Xinzo, Elvira Lama.

Es la segunda vez que la regidora acompaña a una expedición limiana en su llegada a compostela. Previamente, los escolares del CEIP Carlos Casares, de Xinzo, también culminaban la ruta xacobea, que llevan realizando por partes durante todo el curso escolar, y la alcaldesa recorría con ellos los últimos diez kilómetros. “Foi un camiño que comezaron o 28 de outubro, cunha etapa por mes, e facendo visitas culturais en cada final de etapa. Chegamos á praza pola tarde, e foi unha experiencia maravillosa acompañalos polas rúas de Compostela” relata en Hoy por Hoy A Limia. “Poñer en valor a Vía da Prata e o esforzo que fan as persoas, como a Asociación de Excursionistas, é importante. Ó mesmo tempo, se fortalecen valores como o compañeirismo e a solidaridade” explica Lama. “Os maiores déronnos un trato maravilloso, que fan a ruta por motivos relixiosos ou culurais, pero sempre facendo comunidade”.

Desde el centro escolar, definen el proyecto como “necesario, despois destes dous anos de pandemia”, en palabras de su director, Jose Carlos González; quien destacaba sobre todo la curiosidad de los escolares durante las visitas culturales a final de etapa “atopamos xente maravillosa, que nos explicou con todo detalle os puntos principais de cada lugar”.

Sobre la llegada a compostela, González la define como “unha xornada intensa, e foi un orgullo ver a todas as clases camiñando, e entrando na catedral. Foi moi emocionante velos culminar este proxecto, que nos levou todo o curso escolar”.

Escucha la radioen directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después de la publicidad

En directo

A continuación

Último boletín

Emisoras

Elige una emisora

Compartir

Suscríbete

Tu contenido empezará después de la publicidad