Política

Elvira Lama: "Coa instalación da Dama da Lagoa, Xinzo salda unha débeda"

La regidora de Xinzo de Limia comenta la instalación de la escultura y otros asuntos de actualidad en Hoy por Hoy A Limia

Elvira Lama valora la instalación de la 'Dama da Lagoa'

09:13

Compartir

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1668518278144/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Xinzo de Limia

Pasados los magostos de Xinzo, la alcaldesa Elvira Lama ha realizado en Hoy por Hoy Ourense una primera valoración como muy positiva, sobre todo a la hora de que la calle recuperel pulso. “A xente participou, e ten máis ganas de participar en actos sociais. O magosto volotu á Praza de Oriente, e contou con moitos veciños e visitantes que nos quixeron acompañar ata ben entrada a noitiña. Son parte da nosa identidade, i é sempre un pracer celebralos”, ha reconocido.

También se ha referido a la reciente instalación de la escultura de la Dama da Lagoa a la entrada de la capital limiana como “unha débeda saldada”. “Unha peza que foi encargada durante o anterior mandato, e que non se poido rematar. Houbo moito que facer para pedir un novo orzamento, solicitamos unha subvención que cobreu a Deputación de Ourense para o seu remate, traslado e instalación. Unha peza que, polos comentarios que nos fan chegar os veciños, están encantados, porqueé unha muller a que lles da a benvida, e unha muller que según conta a lenda, nos protexe a todas e todos”.

En el aspecto medio ambiental, Lama ha analizado la petición realizada recientemente en la Cámara Provincial para implantar en A Limia una moratoria a la instalación de nuevas granjas, y la no ampliación de las ya existentes; como parte de las medidas para mejorar la calidad de las aguas. “Temos que ser valentes” señalaba la alcaldesa, “o mapa de zonas vulnerables está rematado, e comentado ás diferentes comunidades autónomas. Temos que realizar a lexilación axeitada, que correspóndelle facelo á Xunta de Galicia. A gandeiría é un sector importante na nosa comarca, e é un sector que debe ser sustentable. Lóxiamente, se non se poden poñer máis granxas, debemos tomar decisións valentes e ver se queremos que a comarca teña futuro a longo prazo. Comenteino co conselleiro de Medio Rura, e creo que debemos ir todos a unha co resto de alcaldes e a propia Xunta. Xa se tomaron decisións así en outros territorios, coma Aragón ou Cataluña”.

Elvira Lama adelantaba los contenidos que se tratarán en un curso que la USC comenzará a impartir en Xinzo el próximo viernes, centrado en la acogida e integración de comunidades migrantes, a raíz del cual reflexionaba e invitaba a estas comunidades a realizar los trámites de empadronamiento si cumplen los requisitos para hacerlo. “O Padrón está aberto para todo quen queira inscribirse, a ver se conseguimos chegar ós dez mil habitantes. Fluctúa agora mesmo entre os 9.500 e os 9.700, pero aínda parece lonxano chegar a eses dez mil”.

Álvaro Rodríguez de Uña

Álvaro Rodríguez de Uña

Nacido en 1988 en Ourense, y licenciado en periodismo por la Universidad de Navarra. Se incorpora a...

 
  • Cadena SER

  •  
Programación
Cadena SER

Hoy por Hoy

Àngels Barceló

Comparte

Compartir desde el minuto: 00:00