Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Fútbol
FUTBOL

L'FC Andorra es proclama campió de Catalunya davant el Badalona Futur

Un gol de Bakis al minut 92 dona el triomf 30 anys després als tricolors

El vestidor de l'FC Andorra celebra la consecució del títol de campions de la Copa Catalunya trenta anys després. / FCA

El vestidor de l'FC Andorra celebra la consecució del títol de campions de la Copa Catalunya trenta anys després.

Andorra la Vella

El FC Andorra s'endú la Copa Catalunya trenta anys després.

Els tricolors van aconseguir ahir un títol terapèutic, no sense patir. Un gol de Bakis al minut 92 va permetre a l'Andorra aconseguir per segon cop en la seva història el trofeu.

Malgrat l'eufòria, el FC Andorra va tornar a donar símptomes de problemes de cara a gol i contra un equip de Tercera Federació, el Badalona Futur, que es va mostrar molt consistent en defensa.

L'Andorra no va donar ahir la seva millor versió i no va ser fins el descompte quan Bakis, que havia sortit al 80, no va fallar després d'una espectacular jugada, la millor del partit, de German Valera en sortida des de camp propi després d'un còrner favorable als catalans.

El tècnic tricolor, Eder Sarabia, es mostrava molt satisfet pel resultat, tot i recòneixer no haver merescut tant la victòria.

La victòria d'ahir a Badalona dona aire a un equip necessitat de punts de cara a l'important partit de diumenge al Nacional contra l'Sporting.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir