Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Xim Todo, nou president de NNGG del PP

Todo és la primera ocasió en què surt elegit president, càrrec que ha ocupat, no obstant, des del novembre del 2019, data en què va dimitir Olga Ximénez per motius personals.

Maó

Xim Todo Salgado va ser elegit aquest dissabte president de Noves Generacions de Menorca, la secció juvenil del Partit Popular, al IX Congrés de la formació celebrat al Recinte Firal des Mercadal amb la presència de la presidenta del PP de Menorca , Misericordia Sugrañes i altres càrrecs del partit. Miquel Alzina Agudo va ser escollit com a secretari general de la formació.

Todo és la primera ocasió en què surt elegit president, càrrec que ha ocupat, no obstant, des del novembre del 2019, data en què va dimitir Olga Ximénez per motius personals. Tt va ser elegit llavors per la Junta Directiva Insular. En aquesta ocasió, no hi ha hagut més candidats.

En el seu discurs, el nou president de Noves Generacions va reclamar als poders públics avals i habitatges de protecció oficial per als joves, millores en la connectivitat, en l'oferta formativa i en les condicions laborals, els quatre eixos encaminats a afavorir els projectes personals de cadascun dels joves.

Quant als objectius de l'organització juvenil, Todo aposta per augmentar la capil·laritat aconseguint presència a tots els municipis de l'illa i que els militants i dirigents de la formació incrementin “l'escolta activa” i trepitgin “tot el que puguin el carrer” per contribuir a fer que “el PP guanyi les eleccions, que és l'objectiu que tots tenim”.

Edu Cendán

Edu Cendán

(Menorca, 1980) Titulado en Producción Audiovisual y especializado en Locución radiofónica. Trabaja...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir