Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

SDP reclama una revisió urgent del POUP d'Escaldes per acabar amb les torres

La formació celebra la seva assemblea aprovant una ponència sobre salaris i fent balanç del pacte d'Estat amb la UE

El president d'SDP, Josep Roig, i el membre del partit, Najim Aouraghe, durant l'assemblea de la formació celebrada aquest cap de setmana / SDP

El president d'SDP, Josep Roig, i el membre del partit, Najim Aouraghe, durant l'assemblea de la formació celebrada aquest cap de setmana

Andorra la Vella

SDP també s'ha manifestat sobre les torres del Clot d'Emprivat. La formació va aprovar durant l'assemblea del partit celebrada el cap de setmana reclamar una revisió urgent del POUP d'Escaldes per agumentar fins el 50% la cessió obligatòria de sòl per a espais públics i zones verdes, imposar límits d'alçada i volumetria i destinar un mínim del 33% de les noves promocions a habitatge assequible.

Durant l'assemblea també es va aprovar una ponència per crear un règim de bonificacions fiscals a les empreses que incrementin els salaris als treballadors, deduccions que s'inclourien en l'impost de societats.

Finalment, l'excap de Govern Jaume Bartumeu va fer balanç del pacte d'Estat per a l'acord d'associació amb la UE, recordant que des del desembre del 2023 té la convicció que l'acord és mixt i que necessita una doble ratificació.

En aquest context va carregar contra el secretari d'Estat, Landry Riba, per insistir en un tracte excepcional malgrat les consideracions del president francès, Emmanuel Macron.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir