Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Jordi Pujol es recupera de l'ictus a l'Institut Guttmann de Barcelona

L'expresident està fent rehabilitació des de dilluns en aquest centre de referència per recuperar la parla; la principal seqüela que li ha deixat la lesió cerebral

Imatge d'arxiu / Europa Press News

Imatge d'arxiu

Jordi Pujol es recupera de l'ictus a l'Institut Guttmann de Barcelona des de dilluns, segons ha pogut saber SER CATALUNYA. L'expresident de la Generalitat està fent rehabilitació diària per recuperar la parla. Segons els metges, fins ara aquesta és la principal seqüela que li ha provocat l'afecció cerebral que va patir fa deu dies.

Pujol té 91 anys i també està fent sessions per recuperar la mobilitat, després del sotrac que suposa un ictus i el tractament posterior a una persona de la seva edat. Recordem que l'expresident va patir aquesta lesió cerebral a la zona on se li va taponar una artèria el 12 de setembre. L'expresident dorm a casa després de rebre l'alta a l'Hospital i s'està recuperant al servei de consultes externes de la Guttmann.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir