Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"Ansu Fati crec que és qüestió de temps, acabarà sent ell. Necessita continuïtat"

Analitzem la victòria del Barça al Metropolitano amb Jofre Mateu, Àlex Delmàs i Moisés Hurtado al 'Què t'hi Jugues!'

"Ansu Fati crec que és qüestió de temps, acabarà sent ell. Necessita continuïtat"

"Ansu Fati crec que és qüestió de temps, acabarà sent ell. Necessita continuïtat"

00:00:0046:29
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

Aquesta nit el FC Barcelona ha aconseguit una victòria important 0-1 al Metropolitano contra l'Atlético de Madrid; amb aquest triomf i la derrota del Real Madrid, el conjunt de Xavi Hernández és líder en solitari a la Lliga. Al 'Què t'hi Jugues!' ho hem analitzat amb el trident Jofre Mateu, Àlex Delmàs i Moisés Hurtado. "Som líders, hem d'estar contents", ha afirmat Jofre Mateu, qui preguntat per quin titular posa al partit d'ahir ha destacat: "satisfacció a pesar de...".

Per altra banda, Àlex Delmàs ha afirmat que el que li agrada veure de l'equip és que "la idea de joc és clara i no varia" i ha afegit: "per mi és molt diferent que un equip no ho intenti que un equip ho intenti i que pel que sigui no t'acaba de sortir. El que m'agrada d'ahir és que en un partit que podies ser conservador, perquè un empat et manté allà dalt, no varia el seu pla de joc". I en la mateixa línia, Moisés Hurtado ha analitzat: "el Barça és més fràgil quan surt del pla", i ha observat: "la qualitat individual del Barça està destacant més en defensa".

El Barça només ha encaixat sis gols en 16 jornades de Lliga i Àlex Delmàs ha afirmat a SER Catalunya que "la línia defensiva d'ahir per a mi és la titular", formada per Koundé, Araujo, Christensen i Balde. "Ahir Christensen és el que més passades fa, més fiabilitat de passada té amb un 95%, i posicionalment està brillant", ha analitzat Delmàs al 'Què t'hi Jugues!'.

Finalment, el trident també ha parlat sobre la situació actual d'Ansu Fati. "Si em preocupa Ansu? Em fa patir perquè el veus jugar i no es deixa anar", ha destacat Mateu, mentre que Hurtado ha dit: "jo pateixo. Veient-lo com actua crec que té algun problema. I finalment, Delmàs s'ha mostrat optimista de cara al futur: "Ansu Fati crec que és qüestió de temps, acabarà sent ell. Un dels problemes és que té un examen a cada partit. Necessita continuïtat, és el moment de donar-li minuts".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir