Tiroteig a Tordera vinculat amb el tràfic de drogues
Segons fonts municipals no hi ha hagut ferits, però des de l'Ajuntament relacionen l'incident amb delictes de salut pública
Pla de detall del lateral d'un dels vehicles dels Mossos d'Esquadra.
Barcelona
Els Mossos investiguen un tiroteig a la urbanització Àgora Parc de Tordera, al Maresme. Segons fonts municipals no hi ha hagut ferits, tot i que els autors dels fets han disparat amb una arma 9 mm.
Els fets han passat cap a les 10 del matí, ha estat llavors quan els serveis d'emergència s'han desplaçat fins a la zona després que un veí els hagi alertat del succés. Fonts municipals admeten que hi ha com a mínim dos vehicles implicats en els fets, els dos, amb matrícula francesa han fugit direcció França per l’autopista Ap7. Tot plegat ho han documentat càmeres de vigilància de la urbanització. A hores d’ara des dels Mossos ens diuen que la investigació està en curs. Ara bé, l'alcaldessa del poble, Elisabet Mejias, ha declarat als micròfons de SER Catalunya que vinculen el succés al cultiu i tràfic de marihuana i consideren que ha estat l'origen de l'enfrontament.
Carles Couso
M'agrada preguntar i explicar històries. Periodista...M'agrada preguntar i explicar històries. Periodista a SER Catalunya.