Taty Castellanos: "Tots els futbolistes necessitem també el treball mental per créixer"
Castellanos recorda en una entrevista al Què t’hi juges la seva temporada al Girona i com ha estat la seva evolució com a futbolista

Taty Castellanos: “Tots els futbolistes necessitem també el treball mental per créixer”
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
La temporada gironina 2022/2023 va estar marcada pel partit contra el Reial Madrid en què els gironins van guanyar a l’equip blanc per 4-2. Una golejada que va ser protagonitzada per Taty Castellanos; l’argentí va ser l’autor dels 4 gols, convertint-se així en el desè futbolista en la història que ho ha aconseguit. “En el seu moment no vaig prendre dimensió de què gran va ser” ha assegurat el futbolista.
Actualment, Taty Castellanos juga a la Lazio a la Sèrie A italiana on té contracte fins al 2028. Aquesta temporada l’equip ha quedat en 7a posició i ell ha marcat 10 gols. El davanter, explica, però, com va ser la seva adaptació el primer any on no va jugar tant com estava acostumat. En aquest procés remarca la importància del treball mental. “El meu mental coach m’ajuda dia a dia a preparar-me per la pressió, els partits i les coses de futur” ha explicat Castellanos.

En l’entrevista també ha repassat el seu debut amb la selecció, que va tenir lloc el setembre de 2024. “És un somni representar la samarreta de la selecció argentina”. Selecció on Castellanos va coincidir i compartir vestidor amb Leo Messi, arribant a jugar plegats al camp durant uns minuts. “De nen somies en conèixer-lo, imagina’t jugar amb ell” ha exposat Taty Castellanos, que només té elogis i paraules bones cap a Messi.
Finalment, Castellanos ha expressat la seva voluntat de poder anar el mundial. “Un s’ha de guanyar el seu lloc, cadascú en el seu club” ha dit el davanter que per ara continuarà jugant a Itàlia i veurem si li arriba l’oportunitat d’anar convocat al pròxim mundial.





