Axel Witsel, camí al Girona FC
Firmarà per dues temporades i arribarà lliure després d'haver-se desvinculat de l'Atlético

Axel Witsel, camí al Girona FC
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
El Girona FC ja té el '6' defensiu que Míchel Sánchez buscava. És Axel Witsel. Al Què t'hi jugues! hem repassat l'actualitat del Girona FC amb Nil Solà.
Witsel, quarta incorporació de Míchel
Witsel és migcampista de 36 anys i portava a les ordres de Simeone a l'Atlético de Madrid des de la temporada 2022-2023.
Witsel pot ocupar el rol de pivot, però també pot sumar la seva experiència a la defensa central, com ja ha estat fent aquestes últimes temporades al Metropolitano.
El belga és la quarta arribada al Girona FC per encarar la pròxima temporada. Se suma a Hugo Rincón, Thomas Lemar i Vitor Reis. Witsel, però, és el primer en propietat i no cedit al Girona FC.
Aquesta passada temporada va jugar 22 partits amb l'Atlético, on va marcar un gol i va fer una assistència.
Al Girona FC li falten peces
A Míchel encara li falten peces per l'inici de temporada. El desig principal del Girona FC és Claudio Echeverri, mitja punta argentí que el City va fitxar el 2023.
L'equip liderat per Pep Guardiola vol que busqui minuts al Girona FC, però el jugador està convençut en anar a l'AS Roma, que aquesta pròxima temporada juga Europa League. El City, però, només el vol a Girona FC i, d'aquesta manera, segurament acabarà sota les ordres de Míchel per la 25/26.
Cas Miguel Gutiérrez i Arnau Martínez
L'Atlético de Madrid està tancant el fitxatge de Raspadori del Nàpols. Amb aquesta sortida, els actuals guanyadors de l'scudetto buscaran reforçar el seu lateral amb Miguel Gutiérrez i, per tant, es tancarà el capítol Miguel-Nàpols.
Pel que fa a Arnau Martínez, és el Pla B del Nàpols i és el jugador que "més interessos té sobre la taula", ha explicat Nil Solà als micròfons del Què t'hi jugues!. Ara bé, "qui vulgui a Arnau haurà de posar, com a mínim, 10 milions sobre la taula", també ha puntualitzat el periodista.




