Almenys 47 vols cancel·lats a l’Aeroport de Barcelona i tallada l'R15 per la caiguda d’un mur
Catalunya està en alerta taronja per risc important de pluges, que es registren a primera hora del matí a l’àrea de Barcelona

Lluvias en Sabadell, este jueves / ACN

Catalunya està aquest dijous en alerta taronja (risc important) per pluges de més de 40 litres per metre quadrat en una hora.
El front de pluges s’ha registrat a primera hora del matí a l’àrea de Barcelona amb molta aigua, però de moment sense incidències greus.
S’han cancel·lat 47 vols a l’aeroport del Prat, a Barcelona, i 45 més han patit retards a causa de les regulacions aplicades pels controladors aeris per motius de seguretat en aquests casos.
També està tallada la línia de tren R15 per la caiguda d’un mur. Els Bombers han rebut a les nou del matí 44 avisos per caiguda d’arbres o inundacions, i els serveis d’emergències han registrat 250 trucades, especialment des del sud de Catalunya.
No hi ha classe a les universitats de Barcelona i Girona, però el transport escolar funciona amb normalitat.




