Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Última hora Un muerto en el choque de un tren de Rodalies contra un muro caído en la vía en Gelida (Barcelona)

Vicenç García, una vida dedicada a l'Industrias Santa Coloma

Al 'Què t'hi jugues!' entrevistem a Vicenç García, president i fundador del Industrias Santa Coloma, que deixarà el càrrec després de 50 anys

Vicenç García, una vida dedicada a l'Industrias Santa Coloma

Vicenç García, una vida dedicada a l'Industrias Santa Coloma

00:00:0007:11
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

Fa uns dies va ser notícia que Vicenç García, fundador del club Industrias Santa Coloma, deixava la presidència al final de la temporada després de 51 anys a càrrec de l'entitat. El seu relleu serà Julio Gomez, CEO del Grupo Everest, que assumirà el càrrec denou president del club a partir del 1 de juliol.

Per què Flick està tan enfadat amb la decisió de Dro?

"Aquesta és la satisfacció que ens queda: que després de tants anys, el més important és que hem aconseguit tenir continuïtat amb un projecte d'estabilitat i amb una persona molt més jove", mostrant-se satisfet amb la feina feta i el futur del club en mans de Gómez.

García ha explicat quina ha estat la clau per mantenir el club al nivell actual: "des del primer moment sempre hem tingut continuïtat, sabíem que no podíem estirar mai el braç que la màniga, mantenint-se amb el que tenim i aprofitar la cantera que tenim en el club, que ens ha donat molts resultats en tot aquest temps".

"Tot el que no és la finalització, el Barça ho fa de meravella a Anoeta"

García ha recordat també el context social quan va arribar a la ciutat: "Vaig arribar a Santa Coloma i vaig conèixer la ciutat en una època complicada, a partir dels anys noranta, es va començar a transformar i m'emprenyava molt quan sortien notícies negatives de la ciutat".

Finalment, García ens ha explicat perquè va aposar pel futbol sala: "Vaig participar possiblement en el primer partit de futbol sala d'Espanya i potser d'Europa, organitzat amb Lluís Eloi i vaig veure que era molt més divertit juga futbol sala".

Toni Camacho

Toni Camacho

Aprenent de Periodisme i estudiant de Mitjans Audiovisuals a la universitat TecnoCampus Mataró (UPF)

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir