Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Steve Calzada: "Crec que els mitjans tradicionals i les xarxes poden coexistir"

Al 'Què t'hi Jugues!' entrevistem a Steve Calzada, autor del llibre 'El fútbol es descomplicado'

Steve Calzada: "Crec que els mitjans tradicionals i les xarxes poden coexistir"

Steve Calzada: "Crec que els mitjans tradicionals i les xarxes poden coexistir"

00:00:0016:26
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Esteve 'Steve' Calzada és el cofundador de Post United, el mitjà digital número 1 en castellà amb més de 14 milions de seguidors a totes les plataformes que s'acaba d'integrar al Grupo PRISA. Ara, ha escrit El fútbol es descomplicado on parla d'històries incòmodes que ningú vol explicar i al 'Què T'hi Jugues' l'hem entrevistat.

En aquest llibre, Calzada ha compartit una percepció personal: "Cada cop és més difícil entendre el futbol". Opina que els "joves jugadors han de seguir moltes pautes i directrius" i que els aficionats "hem de saber moltes coses quan al final al futbol guanya el que la fot dins".

"Els futbolistes viuen la realitat de les xarxes i han de ser molt conscients del món en el que entren", diu Calzada després de l'experiència que ha adquirit en el temps sobre l'entorn digital i afirma que "molta gent posa comentaris d'odi, però a la cara no et diuen res".

Más información

Calzada ha explicat que l'entrevista més divertida ha estat la de Keita Balde, la que més he gaudit li va fer a Jordi Roura fa dues setmanes i la més incòmoda "a un futbolista homosexual que no ha explicat públicament que ho és".

"No ha de ser un debat", explica Calzada sobre la disputa entre els mitjans tradicionals i els mitjans nadius digitals, i creu que han de conviure junts: "La gent que estem a xarxes admirem als dels mitjans tradicionals, els hem consumit tota la vida. Jo crec que poden existir i coexistir, perquè tots podem aprendre de l'altre. A poc a poc està canviant i els grups s'estan adaptant a les noves formes de comunicar. Si les cadenes de televisió haguessin integrat als youtubers a la seva programació, ho haurien acceptat".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir