Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Procés Constituent es consolida

El moviment, liderat per la monja Teresa Forcades i l'economista Arcadi Oliveres, celebra el seu acte central a Barcelona on ha emfatitzat la seva aspiració a crear una candidatura unitària per redactar la constitució d'una futura República Catalana

Forcades i Oliveres, les cares visibles del Procés.(ACN)

Forcades i Oliveres, les cares visibles del Procés.

En aquesta trobada els seus adherits han volgut celebrar que, oficialment, la primera fase s'ha consolidat i el moviment inicia una nova etapa que té com a objectiu crear una base i marcar un perfil social.

Teresa Forcades (@TeresaForcadesF) parla de la necessitat d'impulsar i dinamitzar una coalició per a un canvi de ruptura política i econòmica. Per la seva banda, Arcadi Oliveres afirma que la finalitat d'aquest nou període del Procés Contituent és arribar al parlament de Catalunya al 2016. "Tenim temps per fer-ho" ha sentenciat Oliveres.

En només sis mesos, el Procés Constituent s'ha consolidat i compta ja amb més de 45.000 adherits.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir