Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Un retaule al magatzem per una disputa legal

Una obra gòtica que va costar 22.000 euros fa cinc anys que està confinada a la sala de reserva del Museu de Lleida i no es pot restaurar ni exhibir per ordre judicial

La resurrecció de Crist, retaule gòtic de Pere García de Benavarri(SALA BALCLIS)

La resurrecció de Crist, retaule gòtic de Pere García de Benavarri

La Diputació de Lleida va adquirir l'obra en subhasta per completar l'àrea dedicada a Pere Garcia de Benavarri. Però no es podrà veure fins que no es resolgui si Aragó la pot recomprar. Ara l'assumpte es discuteix al Suprem.

És allí on hi ha presentat recurs el Museu per tombar la sentència del Tribunal Superior de Justícia d'Aragó que reconeix el dret de retracte del govern aragonès per recomprar la peça.

I mentre hi ha batalla judicial, no es pot restaurar i ha de quedar confinada als magatzems.

L'obra és un fragment d'un retaule de Pere Garcia de Benavarri que representa la Resurrecció de Crist. La Diputació la va comprar a una casa de subhastes de Barcelona al març de 2009 per 22.000 euros

Más información

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

El Museu de Lleida rep més peticions per exposar a l'Aragó

00:00:0000:06
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir