Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'IPC cau un 0,8% al juliol a Catalunya

És una dècima menys que la mitjana espanyola i el descens s'atribueix sobretot a l'efecte de les rebaixes de l'estiu

Imatge d'arxiu d'un home comprant(ACN)

Imatge d'arxiu d'un home comprant

La taxa interanual se situa en el -0,7%, segons les dades publicades avui per l'Institut Nacional d'Estadística (INE).

Les rebaixes de la temporada d'estiu han fet baixar els preus a Catalunya aquest juliol en vuit dècimes i la inflació interanual s'ha situat en el 0% pel comportament dels preus dels aliments frescos i de les gasolines que el juliol de l'any passat es van incrementar més que aquest, segons l'Institut d'Estadística espanyol.

L'economia catalana es resisteix a què la inflació entri en camp negatiu, on no ha entrat des de l'octubre de l'any passat i ho va fer en un -0,1% mentre que l'economia espanyola ho feia en un -0,3%.

Más información

El comportament a la baixa dels preus en termes anuals aquest mes de juliol han estat molt condicionats per l'evolució de tres cistelles de l'Índex de Preus al Consum (IPC): la cistella del transport, l'habitatge i els aliments frescos, per ordre de major a menor impacte.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir