Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El primer fàrmac eficaç contra la insuficiència cardíaca

Un equip d'investigadors de Houston ha presentat el primer fàrmac que es mostra eficaç contra la insuficiència cardíaca al Congrés de Cardiologia de Barcelona

Entrada al recinte del congrés ESC de Barcelona(ACN)

Entrada al recinte del congrés ESC de Barcelona

Es tracta d'una malaltia cardiovascular que és la que provoca més morts per darrere de l'ictus. Aquest és un dels avenços més destacats dels que s'està parlant al Congrés de Cardiologia que es fa aquests dies a Barcelona.

El fàrmac redueix la mortalitat provocada per la insuficiència cardíaca en un 20%, segons l'estudi que s'ha presentat aquest cap de setmana.

Aquesta malaltia cardiovascular és la que provoca més morts per darrere de l'ictus. La vicepresidenta de la societat española de cardiologia, Lina Badimon, afirma que fins ara no hi havia medicaments per tractar aquests pacients i per això creu que és un avanç molt important.

Más información

El nou fàrmac és un dels avanços presentats en aquesta reunió de 30.000 especialistes que, segons diuen els experts, poden canviar les pràctiques clíniques i la vida de molts malalts.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir