‘Noves adquisicions del Museu’
És una mostra amb unes 40 peces al Museu Comarcal de l’Urgell. Predomina la pintura amb autors targarins com Jaume Minguell, Lluís Trepat o Ramon Alsina.

Ceràmica exposada a la mostra de peces del fons del Museu Comarcal de l'Urgell(ACN)

Tàrrega
L’exposició és una mostra bona “dels clàssics de la tradició pictòrica de Tàrrega”, segons el director del Museu, Jaume Espinagosa. El gruix el formen una trentena de quadres de reconeguts artistes locals com Francesc Marsà, Lluís Trepat, Jaume Minguell, Ramon Alsina, Ramon Muixí, Josep Balcells, Miquel Martí, Francesc Rufes i Anton Tartera “Antonioti”.
A més de les obres pictòriques, també hi ha peces arqueològiques provinents de jaciments de la zona. És el cas dels enterraments de Solans de Recots, a Nalec i al poblat ibèric dels Estinclells de Verdú. Es tracta de vasos i altres receptacles que a més han estat restaurats per l'equip del Museu Comarcal de l'Urgell.
I pel que fa al material paleontològic, es presenten restes fòssils provinents del jaciment oligocè de les pedreres del Talladell, fruit de donacions de particulars i exhumades arran de les obres del canal Segarra-Garrigues. L’exposició es podrà visitar fins al 30 de novembre.




