Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

No volen la privatització de l'ABS de L'Escala

Els pobles recullen firmes perquè refacin el concurs per la gestió al que aspiren empreses privades sense experiència en salut

Reunió del Consell de Salut de l'ABS de l'Escala que ha mostrat el seu rebuig al nou procés de licitació de l'àrea / Ajuntament de l'Escala

Reunió del Consell de Salut de l'ABS de l'Escala que ha mostrat el seu rebuig al nou procés de licitació de l'àrea

Girona

Nova oposició del territori contra la possible privatització de l'Àrea Bàsica de Salut de l'Escala. Els alcaldes de l'Escala i de vuit municipis veïns volen que Salut aturi el nou procés de licitació de l'ABS al què opten tres empreses privades amb afany de lucre, dues sense cap experiència en el sector sanitari.

Han començat a recollir firmes per enviar al conseller de Salut i demanar-li aturar el nou concurs que ha de decidir qui gestionarà l''ABS de l'Escala. De les tres empreses que s'hi han presentat, dues no tenen cap experiència en el sector sanitari, una d'elles és l'empresa de neteja i seguretat Eulen que ja se li va impugnar la victòria en un primer concurs.

L'alcalde de l'Escala, Estanis Puig, diu que Salut prioritza l'empresa que ho fa més barat i aquestes 'grans companyies' sense experiència en el sector rebaixen molt el preu.

Els alcaldes que representen els 20.000 habitants reben atenció en aquesta ABS volen que la conselleria redacti unes noves bases del concurs on només hi puguin optar empreses expertes en el sector.

Els últims 6 anys, la Fundació Salut Empordà ha gestionat l'ABS i hi vol tornar a optar en un concurs que atorgaria la gestió per 10 anys.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir