Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
EL TEMPS

Dilluns de pluges febles

Moltes clarianes, moments de tot però amb la mirada posada al vespre

Cel amb núvols / Jordi Cartañá (CADENA SER)

Cel amb núvols

Tarragona

Per avui s'espera una notable millora en comparació el vent i la pluja que hem tingut aquest cap de setmana.

A primera hora ens hem llevat amb pluja feble en alguns punts de les comarques de Tarragona. Pluges que, en general, seran d'intensitat feble o localment moderada i que acumularan quantitats entre minses i poc abundants.

Al llarg del matí minvarà la nuvolositat fins a quedar el cel serè o poc ennuvolat en general, amb alguns intervals de núvols al litoral i prelitoral.

Compte, però, a partir de la tarda perquè augmentaran els núvols i s'espera que arribi una tempesta forta al nord de les nostres comarques.

A primera hora del matí les temperatures eren aquestes:

14º Tarragona - 13º Reus - 16º Tortosa - 17º Mora - 11º Valls - 10º Montblanc - 15ºCambrils - 14ºSalou - 15º Torredembarra.


 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir