El 2015 segons Carles Esteller
En la seva cita anual al programa, ens avisa d’un any de benaurança a Reus i de paràlisi a Tarragona.

Carles Esteller ens endevina com es presenta el 2015
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Tarragona
“Aquest serà un any de privatitzacions, atenció a la sanitat i a l’educació”. Carles Esteller, vident que en la seva visita al programa ha volgut fer una crida a l’aspecte econòmic al Camp de Tarragona. Ha pronosticat que arribaran grans inversions estrangeres o dit d’una altra manera, que BCN World tirarà endavant.
L’economia en el seu conjunt es quedarà on és i a nivell polític català “Artur Mas tindrà un any molt dur, amb molts atacs que vindran de fora de Catalunya”. A nivell polític municipal no divisa grans canvis a Reus però anuncia una forta divisió a Tarragona.
En l’aspecte de creixement “Reus viurà un any de grans inversions en infraestructures mentre que Tarragona es quedarà paralitzada, gris”.
Amb tot, Esteller ha volgut tancar la seva intervenció amb un avís, “no estaria de menys que els qui ho puguin fer es facin una assegurança privada”.




