Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CONDEMNA A L'ATEMPTAT CHARLIE HEBDO

Concentració de rebuig

Àngel Ros, afirma a Ràdio Lleida que des de que hi ha el nou imam "la convivència està sent bona, sense cap conflicte de base religiosa o cultural" amb el col.lectiu musulmà

Un centenar de persones han guardat silenci a la plaça Paeria de Lleida(RÀDIO LLEIDA)

Un centenar de persones han guardat silenci a la plaça Paeria de Lleida

Lleida

El silenci s’ha imposat aquest dijous al migdia a la Plaça Paeria de Lleida, com en moltes altres ciutats d’arreu del món, on un centenar de persones s’han concentrat per rebutjar l’atemptat terrorista contra el setmanari Charlie Hebdo de París, on van morir 12 persones.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

RAFA GIMENA

00:00:0000:06
Descargar

Institucions, cossos policials i sindicats han condemnat aquest atac contra la llibertat d'expressió. Entre els participants, molts periodistes, perquè en veu del seu president a Lleida, Rafa Gimena, “són atemptats contra pluralitat, contra la democràcia i la diversitat, només volen callar boques i mordasses i intentar impedir que nosaltres fem la nostra feina”.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

ÀNGEL ROS

00:00:0000:06
Descargar

Cap punt de conflicte

En declaracions a Ràdio Lleida, Àngel Ros ha explicat que el fonamentalisme, com el que s'ha manifestat a Paris, li preocupa però afirma que "ho ha cap indicador d’alarma a casa nostra". I sobre les relacions amb la comunitat musulmana de la ciutat en concret amb la de l’antiga mesquita del carrer del Nord, ha assegurat que després del relleu de l’antic imam “no hi ha cap punt de conflicte de base religiosa o de base cultural, jo crec que hi ha un nivell de convivència molt adequat”.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir