Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CRISI A LA PAERIA

Ros emprèn accions legals contra Camps

L’alcalde de Lleida assegura que les acusacions de Camps són “calúmnies, injúries i falsedats indignes de qui ha estat 10 anys tinent d’alcalde a la Paeria”.

Imatge de l'alcalde de Lleida donant explicacions davant els mitjans per la destitució de Marta Camps(RÀDIO LLEIDA)

Imatge de l'alcalde de Lleida donant explicacions davant els mitjans per la destitució de Marta Camps

Lleida

COMUNICAT ALCALDIA DE LLEIDA davant de les declaracions efectuades per Marta Camps

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

ÀNGEL ROS

00:00:0000:06
Descargar

La sra. Camps acusa l’Alcaldia d’haver fet “una malversació de cabals públics” mitjançant l’adquisició de determinat material institucional per al departament de protocol, per valor de 36.000 euros. Aquesta partida figura degudament consignada als pressupostos municipals que van ser aprovats, entre altres, amb el vot de la senyora Camps i, per tant, cap cabal públic ha estat malversat.

Entre les mentides i falsedats que s’han llançat, la sra. Camps considera “immorals, desorbitades i fins i tot obscenes” unes dietes en un viatge a Hannover de gairebé 12.000 euros atribuïdes a l’alcalde, quan aquest import correspon a les despeses de l‘estand i al viatge de les persones que integraven la representació tècnica i municipal lleidatana. Com a conseqüència d’aquesta estada es van captar per al Parc Científic i Tecnològic de Lleida empreses com GFT i Indra que han aportat a Lleida de l’ordre de 500 llocs de treball. No hi havia, doncs, una dieta de l’alcalde i sí la despesa de tota la mostra i la representació de Lleida en la Fira de Hannover, extrem que sabia i coneixia perfectament la sra. Camps.

De igual forma, ha informat que “no va signar, tot i que l’alcalde li va demanar, una factura de 1.500 euros en concepte de dietes” d'un viatge institucional a la Xina , quan és ben sabut que l’aprovació de qualsevol pagament de despesa municipal requereix prèviament el vist i plau de l’Interventor municipal, que en aquest cas mai va hi ser i, en conseqüència, res es va pagar ni, lògicament, la senyora Camps tenia al seu abast autoritzar cap pagament al respecte.

També són falses les preteses irregularitats en sous, dietes i contractacions a dit en l’entorn familiar del paer en cap ja que totes les contractacions estan sotmeses a la legalitat controlada tant pel Secretari com per l’Interventor, no existint cap que no hagi seguit tots els tràmits legals exigibles, inclosa la notificació al ple municipal, on la sra. Camps res hi va tenir a dir.

I per últim, la sra. Camps va dirigir el passat juliol un escrit a l’Alcaldia amb contingut totalment fals, que va ser contestat pel paer en cap, no sols justificant la legalitat amb què es van efectuar tots els pagaments a que es feia al·lusió sinó que, també, en el seu contingut, se li deia que l’alcalde es reservava l’exercici de les accions per calúmnia i injúries que li pertocaven. La resposta respecte a les factures de telèfon a les que també fa referència la sra. Camps en la seva compareixença va ser la següent: “pel que fa a les factures de telèfon que reclama en el seu escrit de data 15/07/14, l’informo que el Director de Serveis d’Economia les va enviar sense falta de cap full, rebut de Movistar en la seva totalitat, a la Directora de Serveis d’Urbanisme, adscrita a la seva Regidoria, el passat divendres dia 11, per tant, quatre dies abans que vostè fes el seu escrit”.

Veure com avui exhibia en la seva conferència de premsa, davant de les càmeres, com si fossin documents certs de malversació de cabals públics, unes factures que feien referència a partides del pressupost corresponent aprovat per ella mateixa, fa que en un exercici de transparència, claredat e higiene municipal, em vegi obligat a instar d’immediat davant de l’autoritat judicial les corresponents accions tant per obtenir l’esclariment de la veritat a què tenen dret tots els ciutadans com per demanar la condemna de la conducta calumniosa i injuriosa de què he estat objecte.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir