Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Inversió multimilionària de Nestlé a Girona

La multinacional Nestlé ha anunciat una inversió de 102 milions d'euros per ampliar la planta de Nescafé a Girona. Es crearan 40 llocs de treball nous

Planta de Nestlé a Girona / Marina López (ACN)

Planta de Nestlé a Girona

Girona

Nestlé invertirà 102 milions d'euros per convertir la seva planta de Nescafé de Girona en la més productiva de tot Europa. Quan entri en funcionament, a finals del 2017, permetrà ampliar la plantilla en 40 persones més.

Els treballs preliminars ja han començat, i han de durar dos anys i mig. Quan la nova planta entri en funcionament la producció de Nescafé augmentarà un 30% fins a arribar a les 30.000 tones.

Aquest increment de la producció es destinarà a l'exportació i convertirà les instal·lacions de Girona en les més productives del continent. El director tècnic de Nestlé, Miquel Serra, diu que durant la construcció es crearan llocs de treball i que, després, la plantilla actual també creixerà en 40 persones:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Miquel Serra, director tècnic de Nestlé

00:00:0000:06
Descargar

La nova planta de Nescafé tindrà 10.000 metres quadrats i, a part d'incrementar la capacitat de producció, també serà més eficients en consum d'aigua i energia. El complex de Nestlé a Girona ocupa un total de 200.000 metres quadrats.

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir