Una discussió de trànsit acaba amb un conductor encanonat amb un revòlver
Els Mossos han detingut a Llambilles, al Gironès, un conductor francès de 23 anys per amenaçar amb un revòlver a un altre conductor per recriminar-li que feia imprudències al voltant. Dins el cotxe portava un arsenal d’armes

Imatge d'arxiu de la carretera C-65 al seu pas per Llagostera / ACN

Girona
Segons la versió que la víctima va explicar als Mossos, tot va començar amb una discussió de trànsit mentre els dos conductors circulaven un darrere l’altre per la carretera C-65 entre Platja d’Aro i Girona.
El detingut conduïa un vehicle descapotable fent ziga-zagues i pressionant el conductor del davant. Quan es van aturar en un embús de trànsit la víctima va recriminar al francès les seves imprudències i aquest el va amenaçar i encanonar amb un revòlver.
La víctima va fugir, va donar l'avís al 112 i els Mossos van detenir al conductor francès a la mateixa carretera en el terme municipal de Llambilles (Gironès). Durant l’escorcoll, la policia va trobar dins del cotxe del detingut un arsenal d’armes: el revòlver carregat amb munició, una pistola elèctrica tipus tasser, unes manilles i una navalla.
Després de declarar davant del jutge, el detingut ha quedat en llibertat amb càrrecs




