Moren ofegats dos turistes a les platges de Salou i Vila-seca
Tenien 50 i 80 anys i van perdre la vida a causa de les aturades càrdio-respiratòries patides mentre s'estaven banyant.


Salou
La recta final de l'estiu continua sent negra a les platges tarragonines. Dues persones van morir aquest dijous a la tarda en patir aturades cardiorespiratòries quan es banyaven a la Costa Daurada.
A primera hora de la tarda, el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va socórrer a un home noruec de 80 anys a la platja de Llevant de Salou que estava de vacances al territori. Tot i que es va intentar reanimar-lo, ja no es va poder fer res per salvar-li la vida.
La segona víctima, una dona d'uns 50 anys, de nacionalitat russa, va ser rescatada dues hores més tard a la platja de La Pineda, a Vila-seca. El SEM la va traslladar en estat crític a l'Hospital Santa Tecla de Tarragona on va morir poc després.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




