El Parc del Ter i el Freser serà un pol d'atracció turístic
Els alcaldes de Ribes de Freser i Ripoll admeten que el Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser tindrà un marcat accent turístic. Diuen que serà un pol d'atracció pel visitant de Barcelona i que ningú ha de patir per restriccions ni prohibicions.

Conversa amb Marc Prat (alcalde de Ribes de Freser) i Jordi Munell (alcalde de Ripoll).
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Girona
Ni la ramaderia, ni l'agricultura, ni els esquiadors ni el sector de les curses de muntanya ha de patir per la declaració del Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser, diuen els alcaldes.
Hi haurà aspectes que s'ordenaran però no ha de canviar res en una zona que, com diu l'alcalde de Ripoll, Jordi Munell, ja fa més de 20 anys que està protegida dins el que es coneix com Xarxa Natura 2.000.
Per l'alcalde de Ribes de Freser, Marc Prat, el Parc serà una excel·lent marca per promocionar-se, sobretot a l'àrea de Barcelona, que queda "a una hora i mitja" de l'àrea d'influència del parc.
El parc el formen 14.500 hectàrees de 7 municipis diferents del Ripollès.




