Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

No hi ha espai

Hi ha llista d'espera d'empreses que es volen instal·lar al Parc Científic de la Universitat de Girona i no poden perquè ara mateix no hi ha espai. Tota una paradoxa tenint en compte que el parc està en concurs de creditors.

Un dels edificis del parc. / Parc UdG.

Un dels edificis del parc.

Girona

Haver entrat en concurs de creditors ha fet que s'hagi parlat molt del parc científic de la UdG -diu la seva directora Anna Albar- i, a part d'això, s'han ajustat els preus dels lloguers i les empreses que hi ha instal·lades comencen a tenir bones comandes. Una circumstància que no passava els últims anys.

Creu Anna Albar que tot això ha fet disparar l'interés de noves empreses per instal·lar-se a la Creueta. Ara mateix tot està ple i la multinacional italiana Chiorino que fa maquinaria pel sector agroalimentari no té lloc a cap taller.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Anna Albar, directora del Parc Científic de la UdG

00:00:0000:06
Descargar

Després d'anys deficitaris, per primer cop, el parc va tancar l'any 2014 amb 400.000 euros de beneficis.

Els seus responsables confien que s'aixequi el concurs de creditors a finals d'aquest any. Les negociacions amb el Ministeri per ampliar a 25 anys el termini per retornar el deute (que s'acaba d'aquí a 6 anys) van a bon ritme.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir