Els Mossos tanquen la investigació
Agents d'investigació conclouen que la mort de la dona al Vendrell fa dues setmanes va ser un suïcidi. D'aquesta manera es confirma que l'home no va tenir res a veure amb la mort de la seva parella.

Imatge de l'entrada de l'edifici del Vendrell on va morir una veïna, en precipitar-se des d'un habitatge del tercer pis. / Gemma Sánchez (ACN)

El Vendrell
L'àrea d'investigació criminal dels Mossos al Camp de Tarragona tanca la investigació policial arran de la mort d'una dona de 61 anys que es va precipitar pel balcó de casa seva al Vendrell fa dues setmanes.
La policia catalana conclou el que s'apuntava ja la setmana passada, el seu marit, detingut inicialment el 15 de novembre per un presumpte delicte de violència de gènere, no té res a veure amb la mort de la seva dona. Segons fonts consultades per SER Catalunya, l'informe policial conclou que la mort de la dona va ser un suïcidi.
Testimonis el situen fora
Fonts properes a la investigació consultades per aquesta emissora expliquen que després de prendre declaració a diversos testimonis els Mossos van deixar l'home en llibertat.Per una banda dos testimonis asseguren que l'home estava a Calafell quan es va produir la mort de la víctima. A més un altre testimoni ha explicat als Mossos que va veure la dona penjant de la finestra i l'home no estava dins del domicili. D'altra banda, segons ha pogut saber aquesta emissora, la dona patia greus problemes psiquiàtrics i la principal hipòtesis amb la que treballen els Mossos és que el seu marit l'hauria tancat dins el pis mentre ell anava a comprar.




