Lluitar contra l'assetjament escolar, una prioritat de la Generalitat aquest mandat
Després de 4 anys la Generalitat diu que tornarà a fer una enquesta de convivència escolar per detectar situacions d'assetjament als instituts catalans.

Meritxell Ruiz, atenent els mitjans de comunicació a Reus / Poblado, Laia (ACN)

Reus
La conselleria d'Ensenyament encapçalada per la reusenca Meritxell Ruiz diu que la lluita contra l'assetjament escolar serà un dels objectius prioritaris al llarg d'aquest mandat. Per començar, es tornarà a fer una enquesta de convivència escolar per detectar situacions de bullying als centres d'educació secundària, la darrera es va fer el curs 2011 i 2012 i el govern català diu que reflectia una major conscienciació sobre l'assetjament, tot i això, un 16% dels joves asseguraven llavors que participaven activament o no feien res quan veien que un company era atacat verbal o físicament.
D'estrena a Reus
Meritxell Ruiz s'ha estrenat com a consellera en la seva primera visita institucional a la ciutat d'on prové, Reus. La consellera ha visitat dos escoles de la ciutat acompanyada de l'alcalde Carles Pellicer i el delegat de la Generalitat, Òscar Peris, entre d'altres autoritats del Camp de Tarragona. Ruiz ha explicat també que s'incrementarà la formació i els recursos per combatre l'assetjament escolar.




