Detenen un individu que es dedicava a cremar cotxes i contenidors
L'individu ha estat detingut aquest dijous a la matinada a la capital del Baix Camp i s'està investigant si està relacionat amb l'onada de contenidors cremats les darreres setmanes a Reus.
Reus
Els Mossos d'Esquadra, en col·laboració amb la Guàrdia Urbana de Reus, l'han detingut després que aquesta nit passada hagint rebut avisos per la crema de tres vehicles, situats a l'avinguda de Salou (alçada plaça del Canal), un altre al passeig de Mas Abelló i un tercer vehicle a l'avinguda de la Universitat. A més, al passeig de Mas Abelló també s'hi havia registrat la crema d'un contenidor.
Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video
DescargarAra els agents de la policia catalana investiguen si aquest home podria estar relacionat amb l'onada de contenidors cremats els darrers mesos a Reus. De fet se li podrien atribuir fins a una vintena d'incendis.
L'home passarà a disposició del jutge a Reus.




