La CUP acusa la Diputació d'amagar informació
La CUP ha denunciat la Diputació de Girona davant la comissió de garanties de la Generalitat i un organisme internacional que avalua la transparència de les administracions públiques. Diuen que els amaga informació.

Salellas, durant la compareixença. / ACN

Girona
La CUP no es queixa només del retard en l'entrega d'informació. Diu que, a més, la Diputació no els permet accedir a documents d'abans de 2015 -any en què la CUP va entrar a l'organisme- els obliga a justificar per què volen la informació i vol saber què en faran quan la tinguin.
El diputat de la CUP, Lluc Salellas, parla de boicot cap a la seva formació.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Lluc Salellas - Diputat de la CUP
Salellas diu que aquestes respostes de la Diputació no fan més que alimentar la sensació que en aquest organisme s'han fet les coses malament durant temps i ningú vol que se sàpiga.
La CUP ha presentat 24 reclamacions a la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública de la Generalitat de Catalunya i ha enviat una carta denunciant aquestes traves a International Transparency, un organisme que examina el grau de transparència de les administracions públiques.




