El filtre dels editors per copsar les bones històries i treure novetats al mercat
Les editorials tenen un paper clau a l’hora de marcar les tendències literàries, treure a la llum les novetats i descobrir els talents ocults.

Tarragona
Com a lectors estem molt acostumats a anar a les llibreries o a les biblioteques i triar i remenar, però quina visió tenen els encarregats de portar els volums als prestatges? Avui han passat pels micròfons de l’Hora Camp de Tarragona els directors de les editorials Arola i Cossetània, Alfred Arola i Jordi Ferrer, i el responsable de Publicacions URV, Jaume Llambrich.
Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video
DescargarCom saben quan estan al davant d’una bona història? Gairebé tots coincideixen en que les primeres pàgines de la lectura ja indiquen quina és la tendència del treball.

Llibres / ACN

Llibres / ACN
Les novetats de ficció i no ficció, el pes dels autors locals del territori, l’experiència divulgativa de la URV i el problema de la pirateria amb el llibre electrònic han estat alguns dels ítems de la tertúlia.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




