Baixen un 30% les multes a la zona blava i verda de Girona
Cada dia a Girona ciutat es multen una seixantena de conductors per aparcar sense tiquet en zona blava i verda. Tot i això, en els últims dos anys han caigut un 30% les sancions que es posen en aquests aparcaments.
Girona
Des de que es va pintar el centre de Girona amb més d'un miler de zones blaves i verdes, ara fa dos anys, s'han multat més de 52.000 conductors per aparcar sense tiquet en aquests llocs d’estacionament.
Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video
DescargarTot i això, del 2014 fins al mes d'abril d'aquest any s'han posat un 30% menys de sancions. El regidor de Mobilitat, Joan Alcalà, diu que la zona d’aparcament pagant està funcionant bé i que ha quedat demostrat que no es busca guanyar-hi diners.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Joan Alcalà, regidor de mobilitat
L'Ajuntament estudia pintar nous aparcaments de zona verda al Barri Vell i també a Sant Narcís. Per fer-ho, però, caldrà posar-se d'acord amb els veïns, diu Alcalà.




