Denuncien precarietat laboral en els hospitals del camp de Tarragona
Representants dels sindicats asseguren que hi ha treballadros que encadenen diversos contractes laborals durant anys.

Treballadors dels hospitals de la demarcació denuncien la precarietat dels contractes.(ACN)

Tarragona
Treballadors dels cinc hospitals de la demarcació- Hospital Sant Joan de Reus, Hospital Joan XXIII, Verge de la Cinta de Tortosa, Sant Pau i Santa Tecla i el Pius Hospital de Valls- han denunciat la precarietat laboral que, segons afirmen, s'ha generalitzat a totes les plantilles dels centres. La principal queixa és que hi ha treballadors que porten diversos anys encadenen contractes temporals de tres o sis mesos cosa que desqualifica la seva tasca.A l'hospital Sant Joan de Reus denuncien que la precarietat en els contractes afecta fins a un 40% de la plantilla.
Un altre punt de la denúncia ha estat lamanca de planificació, els treballadors no compten amb un calendari per poder administrar la seva disponibilitat de temps. Els treballadors denuncien que sense aquesta planificació no és gens fàcil conciliar la vida personal i familiar ja que hi ha alguns casos ques'arriba al extrem que es cita els treballadors només amb unes hores d’antelació per anar a treballar.
Per altra banda, Rafael Garci, gerent territorial del ICS ha afirmat queactualment s'estan convocant concursosper passar a plantilla els interins amb contractes temporals.




