Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CULTURA

El Teatre Bartrina presenta la temporada

Arrenca la temporada amb nous abonaments i una oferta especial destinada pel públic més petit

Reus serà Capital de la Cultura Catalana durant el 2017. / Jordi Sans

Reus serà Capital de la Cultura Catalana durant el 2017.

Reus

El teatre Bartrina de Reus presenta una cartellera totalment renovada de cara al curs vivent. La regidora de cultura, Montserrat Caelles, ha presentat la programació que inclou noms com els de l’actriu Míriam Iscla, l’actor Oriol Genís i el dramaturg reusenc Lluís Pasqual.

La temporada ofereix també la possibilitat de d’adquirir un abonament d’entre tres i cinc espectacles amb uns descomptes de fins al 40%. A més, aquest any s’estrena “L’abonament Menut” destinat als més petits i que per 9 euros podran veure dues obres pensades per aquest públic.

La directora del teatre Bartrina, Núria Moragas, destaca la primera producció de la temporada, L’empestat de Jordi Oriol, i la descriu com a “diferent i que no deixarà indiferent al públic”. Un dels objectius del teatre és apostar pels projectes locals i comptarà amb la presència de Camerata XXI, la companyia Teca Teatre i també La Gata Borda.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir