El Nàstic salva un punt davant el Lugo
Una mala primera meitat ha donat una avantatja de 0 a 2 pel conjunt gallec, però els gols d’Uche i Alex López, aquest en el temps de descompte, han servit per empatar a dos.

Alex López i Gerard Valentín celebren el gol de l'empat a dos. / La Liga

Tarragona
Nàstic i Lugo s’han repartit els punts en un partit que semblava pràcticament sentenciat a favor del conjunt gallec que comptava amb una avantatja de 0 a 2 al descans. Però una gran reacció dels de Vicente Moreno a la represa ha provocat les taules en el marcador al final del partit.
La primera meitat del Nàstic ha deixat molt que desitjar. L’equip no ha aconseguit trobar-se a sí mateix. Moltes imprecisions i pèrdues de pilota en zones compromeses que ha donat massa facilitats al Lugo. Els de Luis César Sampedro ho han sabut aprofitar i Pedraza ha avançant als gallecs al minut 21 al aprofitar un error de Suzuki a la frontal de l’àrea. La ferida encara es feia més gran quan un penal de Xavi Molina el transformava Joselu amb el 0 a 2. Vicente Moreno no ho veia massa clar i ha decidit substituir a Zahibo per Cristian Lobato en busca d’una reacció que no ha arribat fins a la segona part.
A la represa el Nàstic ha millorat notablement la seva imatge. L’equip ha posat una marxa més i ha aconseguit retallar distancies al minut 65 amb el gol d’Uche després de transformar un penal sobre Alex López. El punta de Calafell ha acabat prenent protagonisme en el tram final del partit, quan ha aconseguit rematar una centrada de Gerard Valentín per poder empatar el partit al temps de descompte i establir el definitiu 2 a 2.




