Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CREIXELL

Investiguen l'alcalde i sis persones més per presumpte alteració del concurs públic per gestionar una llar d'infants.

Els Mossos d'Esquadra els han citats a tots ells a declarar avui mateix en dependències policials. S'enfronten als delictes de prevaricació, malversació i tràfic d'influències, entre d'altres.

Fotografia d'arxiu de l'alcalde de Creixell, Jordi Llopart(ACN)

Fotografia d'arxiu de l'alcalde de Creixell, Jordi Llopart

Tarragona

Els Mossos d'Esquadra investiguen l’alcalde de Creixell, el convergent Jordi Llopart, dos regidors més del consistori, funcionaris de l'Ajuntament i treballadors de la llar d'infants. Cap d’ells està detingut, però hauran de donar explicacions a la Comissaria de Campclar de la Policia Catalana al llarg d’aquest dimecres.

Se’ls investiga per presumptes delictes de prevaricació, malversació i tràfic d’influències, entre d’altres. Tot plegat arran l’adjudicació de la gestió de la llar d’infants del municipi.

Segons han explicat a SER Catalunya fons properes a la investigació, els Mossos creuen que hi podria haver vincles entre una de les regidores investigades, d'Esquerra Republicana, que fins el passat octubre era membre de l'equip de govern, i l'empresa guanyadora del concurs, tot i que quan es va celebrar el concurs no era encara regidora.

La policia investiga el cas arran de la denúncia del PP del municipi, la presumpte alteració del concurs públic per la gestió d'una llar d'infants.

Cap dels investigats està detingut però hauran de declarar en seu judicial al llarg de les properes hores per donar explicacions. El cas el porta l'Àrea d'Investigació Criminal de la policia catalana i està sent supervisat pels jutjats d'El Vendrell.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir