Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
INFRAESTRUCTURES

Tarragona reclama millores d'aparcament i accessibilitat a l'estació de l'AVE

Deu anys després de l'arribada de l'alta velocitat al territori, els problemes continuen sent exactament els mateixos.

L'ajuntament de la Secuita es planteja fer un gran pàrquing amb recursos municipals.

AVE a Tarragona. / ACN

AVE a Tarragona.

Tarragona

Una dècada després de l'arribada de l'alta velocitat al sud de Catalunya, les mancances continuen sent exactament les mateixes que quan es va inaugurar l'estació i no s'ha mogut ni una fulla. Agents socials i econòmics de les comarques tarragonines reclamen que es faci un pla director que reguli els usos de l'entorn de l'equipament, situat entremig de Reus i Tarragona i molt proper a Perafort i La Secuita; de fet, és l’únic punt on l’AVE no està al centre de la capital. El debat de la localització ja és un capítol tancat, ara el que es reclamen són solucions als problemes que hi ha per estar on és.

Un gran pàrquing

Davant del panorama, l'ajuntament de la Secuita s'està plantejant adequar amb recursos municipals una esplanada de dues hectàrees per tal que els cotxes deixin d'aparcar al voral de la carretera. Actualment no hi ha cap espai en condicions, i el fet de deixar el vehicle al vial provoca robatoris i problemes de seguretat.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Eudalt Roca, alcalde de la Secuita

00:00:0000:06
Descargar

El transport públic

L’alcalde de Perafort demana també un bon servei d'autobusos per potenciar el fet d'arribar-hi en transport públic.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Joan Martí Pla, alcalde de Perafort

00:00:0000:06
Descargar

Un altre punt d’inflexió és el dels taxis i homogeneïtzar les condicions en les que poden operar, ja que ara els de Tarragona ciutat, com que estan més lluny, són els últims de la fila.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir