Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
DIA MUNDIAL DE L'AIGUA

El 86% de l'aigua dels rius és de qualitat bona o excel·lent

Per segon any consecutiu s'assoleixen aquests nivells

Laura Coll, cap d'Unitat d'Aigües, i Silvia Calvó, Ministra de Medi Ambient / SFGA/Javiladot

Laura Coll, cap d'Unitat d'Aigües, i Silvia Calvó, Ministra de Medi Ambient

La Massana

El 86% de l'aigua dels rius és de qualitat bona o excel·lent, i no se n'ha detectat de dolenta en cap tram.

Aquest dijous se celebra el Dia Mundial de l'Aigua i el Govern ha presentat les dades corresponents al 2017. Per segon any consecutiu la qualitat assoleix aquests nivells.

La cap de la Unitat d'aigües, Laura Coll, ha explicat que aquest percentatge s'ha aconseguit gràcies al Pla de sanejament que es va començar a aplicar l'any 1996, i que ha permès desplegar la infraestructura de col·lectors i depuradores.

Coll també ha revelat que cada vegada hi ha més conscienciació entre la població, ja que l’any passat es van extreure –ho fa una empresa externa– 22 quilograms de deixalles per cada quilòmetre de riu netejat. En canvi, l’any 2010, la xifra s’elevava a 150 quilograms per quilòmetre de riu netejat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir