Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
ESPAIS PÚBLICS

El Comú vol que el Parc Central sigui un espai totalment obert

Preveu fer-hi millores per valor de 100.000 euros

La cònsol major, Conxita Marsol, i el conseller David Astrié durant la presentació de les obres al Parc Central / Comú Andorra la Vella/Tony Lara

La cònsol major, Conxita Marsol, i el conseller David Astrié durant la presentació de les obres al Parc Central

Andorra la Vella

El comú d'Andorra la Vella engega tot una sèrie d'actuacions per valoritzar el Parc Central. Volen que sigui un espai totalment obert, que compti amb un circuit per a córrer i que el llac deixi de ser una piscina artificial.

La primera actuació és la vegetalització del llac. Tal i com ha explicat el conseller de Medi Ambient, David Astrié, en aquests moments s'està omplint de terra i s'hi plantaran especies vegetals que faran el filtratge de l'aigua.

També es trauran les tanques que separen el parc del passeig del riu per fer-lo accessible les 24 hores i es contractarà un servei de vigilància per evitar actes vandàlics. A més, s'habilitarà una zona per a córrer perimetral d'uns 500 metres i de cara a l'estiu es preveu treure a concessió l'espai de les terrasses del parc per poder-hi instal·lar food trucks.

Les obres tindran un cost de 100.000 euros i s'espera que estiguin enllestides l'1 de juny.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir