Martí respon a Altimir que la reforma de la CASS s'ha de fer en consens
El cap de Govern replica el president de la CEA afirmant que no s'hi val prendre només mesures que penalitzin un sector, sinó que han de ser equilibrades

Antoni Martí durant els actes de la diada de la patrona de la Policia / SFGA

Andorra la Vella
Antoni Martí respon a Altimir que la reforma de la CASS s'ha de fer de manera consensuada.
Després que aquest dilluns el president de la CEA, Xavier Altimir, critiqués que el Govern no hagi implementat mesures per fer front al dèficit de la CASS, el cap de Govern s'ha defensat assegurant que s'han aplicat mesures, però que la reforma sanitària s'ha de fer de manera consensuada.
Per aquest motiu, ha anunciat que aquest mateix dimarts demanarà per carta als grups parlamentaris d'iniciar "una reflexió" i un "debat serè" sobre la qüestió de les pensions, per donar resposta al document de propostes que ha fet la parapública.
Martí també ha contestat a Altimir que "el que no s'hi val és prendre només mesures que penalitzin un sector, sinó que han de ser equilibrades entre assalariats i empresaris".




