Espot vol acabar el desplegament de la llei de serveis socials aquesta legislatura
També preveu fer-ho amb la llei contra la violència de gènere i aprovar la llei d'igualtat

Un moment de la reunió de la Copec ahir / M.F. (ANA)

Andorra la Vella
El ministre d'Afers Socials, Xavier Espot, vol arribar al final del mandat amb la llei de serveis socials i sociosanitaris i la de la violència de gènere i domèstica desplegades gairebé per complet.
La Comissió de Participació d’Entitats Cíviques en l’àmbit de serveis socials i sociosanitaris (Copec) s’ha reunit, aquest dilluns, per tercera vegada des de la seva creació. En la trobada presidida per Espot, s’ha comentat l’estat de l’Avantprojecte de llei per a la igualtat de tracte i la no discriminació, s’ha fet balanç de les accions dutes a terme en el marc de la Llei per l’eradicació de la violència de gènere i domèstica i s’ha presentat l’auditoria d’eficàcia i eficiència del sistema de serveis socials i sociosanitaris.
El ministre ha recordat que la llei de la que emana aquesta auditoria s'ha desplegat ja en un 80% i ha assenyalat que estarien satisfets si s'arriba al final de la legislatura amb aquest text i el de l'eradicació de la violència de gènere i domèstica desenvolupats gairebé íntegrament.
Pel que fa a la llei d'igualtat, ha indicat que la seva fita és entrar-la a tràmit parlamentari i aprovar-la i que serà el proper govern qui haurà de desplegar-la.




