Interior investigarà amb"diligència" l'agressió a Stop Violències
El ministre obre la porta a augmentar els controls a les festes majors

Estat en què va quedar la taula amb la que Stop Violències feia campanya per unes festes majors lliures de sexisme al Roser d'Ordino després de l'agressió. / Stop Violències

Andorra la Vella
Xavier Espot obre la porta a augmentar els controls a les festes majors. El ministre de l'interior ha fet aquestes declaracions després que l'associació feminista Stop Violències patís una agressió al Roser d'Ordino.
Espot ha explicat que fa anys que han incrementat la vigilància policial durant les festes d'estiu i que, si cal, ho seguirant fent per tal d'evitar que fets com aquest no es tornin a repetir. Ha dit, a més, que la policia investigarà el cas amb la màxima diligència i que serà un tribunal qui determini si es va tractar d'un delicte d'odi. En qualsevol cas, considera que la llei d'igualtat ha de tirar endavant per prevenir millor i castigar els actes discriminatoris.
Segons Stop Violències, un home va destrossar la taula que havien instal·lat a Ordino quan estaven fent difusió de la campanya contra la violència sexista la matinada de dissabte a diumenge.




