Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Terra de galleta amb crema de formatge, carabassa i gelat de llima

Santiago Hernández

Valencia

Hui estem d'enhorabona. El programa La Llavor es consolida com un dels programes agroalimentaris de major audiència. Els índexs són espectaculars. Som ni més ni menys que 78.000 oients, amb un creixement respecte a la temporada passada d'un 116%. Estem molt agraïts pels resultats. Gràcies de cor per acompanyar-nos tots els matins dels dissabtes.

Per això, hui amb més il·lusió si cap, hem de seguir amb la nostra secció del Rebost. Estem a les portes del Nadal, i després dels menjars copiosos necessitem unes postres fresques que netegen la boca i ens lleven eixa sensació de sacietat. Per això, hui, en la nostra secció us he preparat unes postres cremoses, amb textures i amb un toc refrescant. Segur que us encantarà. El millor de tot és que el procés és ben senzill.

INGREDIENTS (per a 10 persones)

1 Terrina de gelat de llima

Per a elaborar el crumble

200g de galetes tipus Maria

80g de mantega fosa

1 cullerada d'essència de vainilla

Per a elaborar la crema de formatge:

400 g de crema de formatge

200 g de iogurt grec ensucrat

100 g de sucre

Per a elaborar la crema de fruits de bosc:

400 g de melmelada

Per a elaborar la crema de carabassa:

1 carabassa mitjana rostida

Santiago Hernández

Santiago Hernández

PROCÉS

En primer lloc triturem les galetes. Una vegada triturades li afegim la mantega fosa i una cullerada d'essència de vainilla. Removem bé per a que s'integre i col·loquem en una safata de forn sobre un paper sulfuritzat a 180 °C durant 5 minuts.

Per a elaborar la crema de formatge tan sols haurem de mesclar el formatge crema amb el iogurt i amb el sucre. Removem bé i fiquem en una mànega pastissera en el frigorífic. Reservem.

Per a elaborar la crema de carabassa simplement hem de rostir la carabassa a uns 200 °C durant una hora aproximadament, depenent de la grandària d'aquesta. Després la netejarem d'impureses, li llevem la pell i la triturem per a que quede cremosa. La introduïm en una mànega pastissera i reservem en el frigorífic.

Amb la melmelada, simplement haurem de triturar per a eliminar els grums i realitzem la mateixa operació, és a dir, la fiquem en una mànega i al frigorífic.

Tan sols ens queda emplatar de la forma més original possible.

Per a més informació:

www.unarecetaunrecuerdo.com

https://www.facebook.com/santi.hernandezlerma

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

El Rebost - programa (15/12/2018) Cruixent de galleta amb crema de formatge, carabassa i gelat de llima

00:00:0000:06
Descargar
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir