Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els taxis de Barcelona podran oferir una tarifa de preu tancat

Els ciutadans podran saber què els costarà el servei abans d'agafar-lo. La nova tarifa podria entrar en funcionament a la primavera

(https://pxhere.com)

Barcelona

Aquesta tarifa de preu tancat s'aplicarà només als serveis contractats a través d'aplicacions mòbils. L'objectiu, segons l'Institut Metropolità del Taxi, és millorar la transparència i acabar amb la incertesa de no saber quants diners pagarem quan agafem un taxi.

Aquesta novetat arriba després del conflicte que han viscut els taxistes i els conductors de vehicles amb llicència VTC. Un dels avantatges que els usuaris d'Uber i Cabify destacaven era precisament que amb aquestes aplicacions sabien quant pagarien pel viatge i amb els taxis no.

La nova tarifa tancada es presentarà al consell d'administració de l'Institut Metropolità del Taxi i podria posar-se en marxa a la primavera.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir