Alerta groga per la calor
L'Agència Estatal de Meteorologia avisa que es poden superar els 34 graus durant el día d'avui

S'espera un dilluns calorós. / Cadena SER.

Mahón
L'Agència Estatal de Metetorologia (AEMET) ha decretat una alerta groga per Menorca que començarà a les dotze del migdia i s'allargarà fins a les sis del capvespre d'avui dilluns. S'adverteix que el termòmetre pot superar els 34 graus que marca l'avís de temperatures extremes.
Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video
DescargarVal a dir que aquest diumenge també s'havia decretat aquesta alerta però el mercuri a l'illa no va arribar als 34 graus. Es van enregistrar màximes de 33 i 32.
Des d'AEMET ja es va advertir que hem d'esperar un agost càlid tot i que caldrà veure si s'arriba a les marques asolides al juliol on es va estar a punt de batre el récord de calor en aquest mes.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




