Govern i Ajuntament signen la reforma dels Quarters de Santiago
Acollirà la futura seu de l'Escola d'Adults gràcies a una inversió de 2,9 milions d'euros

La caserna serà la nova seu de l'Escola d'Adults. / Ayto. Maó

Mahón
El conseller d'Educació, Martí March, i l'alcalde de Maó, Hector Pons, han signat el conveni de col·laboració per a l'execució de les obres corresponents a les fases III, IV i V de la reforma integral del Quarter de Santiago. Allí es farà la nova seu de l’Escola d’Adults Joan Mir i Mir de Maó, amb cessió d'ús de l'edifici municipal a la Conselleria balear. El pressupost d’execució és de 2.957.141 €.
Actualment, l'ajuntament està tramitant el permís d'instal·lació i obres per a la reforma de l'edifici. El període d'execució de les obres de reforma és de 12 mesos.
La intervenció permetrà crear 15 aules, una aula polivalent, una aula d'informàtica, una biblioteca i un taller de cuina-cafeteria.
En aquests moments l'Escola d'Adults imparteix els seus estudis a la seu principal del carrer Sant Joan, un edifici que ha quedat obsolet i amb un espai insuficient per atendre les necessitats de l'alumnat. Amb la intervenció s'atén a una reivindicació històrica i s'aconsegueix adequar els serveis a les necessitats de la població.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




