Detenen un home a Ciutadella per agredir a policies locals i amenaçar-los de mort
Se'l va detenir a Cales Piques, però la seva actuació va continuar a Canal Salat on es va haver de desinfectar una sala

El detingut va amenaçar de mort els agents de la policia local. / Arxiu/Ràdio Menorca

Mahón
La Polícia local de Ciutadella ha detingut un home de 34 anys d'origen colombià resident a la ciutat de Ponent que es trobava a Cales Piques. El detingut no portava la mascareta i estava interactuant entre les persones que es trobaven defora dels locals d'oci. Els agent de policia local feien un control preventiu per impedir botellots i, en l'observar la conducta il·legal i irresponsable de l'home, el varen requerir per posar-se una mascareta i identificar-se. El detingut va reaccionar de manera insultant i agressiva amb els agents, presumiblement per la ingesta d'alcohol i altres substàncies estupefaents.
Al ser interpel·lat en diverses ocasions que s'identifiqués per procedir a la seva denúncia el detingut va seguir insultant els actuants als quals va arribar a amenaçar de mort.
Per la zona passava una unitat Zeta de el Cos Nacional de Policia que en veure la situació van col·laborar amb la policia local. Finalment es va haver de procedir a la seva reducció en abalançar-se i intentar atacar els agents, sent posteriorment detingut per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu als agents de l'autoritat.
L’home va ser traslladat a la prefectura de la policia local. Després se’l va enviar al centre de Canal Salat. Allà el detingut va aconseguir llevar-se la màscara i va escopir a la sala de cures on era atès. El personal mèdic va subministrar-li medicació per calmar de la seva agressivitat. La sala de cures va haver de ser inhabilitada per a la seva desinfecció així com els vehicles policials.
El detingut serà posat a disposició del Cos Nacional de Policia per finalitzar les diligencies i gestions d'estrangeria i ser posat a disposició judicial.




